آنیساآنیسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
عروسی مامان وباباعروسی مامان وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

آنیسا ثمره عشق ابدی ما

آتلیه مامانی...

1392/11/12 13:57
نویسنده : مامانی محبوب
140 بازدید
اشتراک گذاری

دلم میخواد فقط ازت عکس بگیرم بعدش خودم بشینم همشو ادیت کنم بعدشم همه رو ببرم چاپ کنم..بعدشم واسه همشون قاب های خوشمل بگیرم...ولی ...بعدش تو این سوال بابایی میمونم.... که اینهمه عکسو اونوقت میخوای کجا بزنی...؟؟؟

واسه همین بی خیال میشم..واز هزارتا عکسی که تو دلمه ازت بگیرم مثلا صدتاشو میگیرم...

چند روز پیشم مثل همیشه او وقت بسیار آزادم استفاده کردم و واسه بند انگشتی ام دکور چیدم وازش عکس گرفتم البته وسایل محدود بود ولی در حد توان مامانی دیگه امیدوارم خوشت بیاد...

 

 

تقویم 2014 عروسک خانوم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکس جوونی هاته مامانی جونم.......خخخخ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفر
19 بهمن 92 11:48
عجب خاله هنر مندی