آنیساآنیسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
عروسی مامان وباباعروسی مامان وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آنیسا ثمره عشق ابدی ما

اولین کله پاچه خوردن عسلک در 7ماه و12 روزگی

1392/6/30 23:32
نویسنده : مامانی محبوب
141 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جمعه بود وبابایی مثل همیشه کنارمون بود وبا وجود مشغله زیادی که داشت شرکت نرفت...خلاصه بابایی صبح جمعه...تودر کنار من وبابایی ...اولین کله پاچه عمرتو خوردی...البته بابایی بهت داد من هی گفتم نده بهش اینا خیلی چرب هستن ولی بابایی گفت اگه آنیسا همراهی نکنه که اصلا به منم نمی چسبه و از قسمت زبونش (که البته تنها قسمتی هست که من خیلی دوست میدارم ) به تو هم داد وتو شروع کردی به هووووووم هوووووم کردن و ما فهمیدیم که توهم خوشت اومده....وچقدر اشتهای ما هم باز شد و کلی کله پاچه خوردیم واین اولین کله پاچه سه نفری ما بود...وچقدر خوب بود وخوش گذشت که توهم سر سفره ما بودی...کلی هم عکس ازت گرفتیم ...تو هم میخوردی و هم مشغول بازی کردن با استخونا بودی....

 

 

اینجا هم  واقعا داشتی  ته بشقاب و در میاوردی......

 

 

فک کنم آخرشم سیر نشدی مامان.....؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفر
1 مهر 92 18:43
واج واج فسقلللللللل من