آنیساآنیسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
عروسی مامان وباباعروسی مامان وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

آنیسا ثمره عشق ابدی ما

اولین نقاشی های ادمک عزیزدلم در 2سال 3 ماهگی

1394/10/13 18:07
نویسنده : مامانی محبوب
469 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 12 شب اینا بود که پشت میز لپ تاپ مشغول سرچ و نوشتن و...بودم که نازگل مامان شروع کرد بهانه گرفتن که مامان بغلم کن و ماهم برای اینکه شمارا مشغول کرده باشیم و خود نیز به کارمان برسیم دفترچه مان را با خودکاری به شما دادیم و دوباره مشغول کارهایمان شدیم...

وشما نیز مشغول نقاشی کردن هر باری هم وسط نقاشی هاین صدایمان میزدی که" مامان ببین چقد خوشگل شد"

و من نگاه گذارایی می انداختم و میگفتم قشنگ شده مامان بازهم بکش...

و فکر میکردم داری خط خطی های بی هدف میکشی...

تا اینکه یک بار که نقاشی ات را نشانمان دادی و من چشمم به نقاشی ات بود ولی فکرم دنبال تحقیقات خودم بود....

تا اینکه فهمیدم انگار یه چیزهایی انیسا کشیده.... چشمانم را ریز تر کردم و از فاصله  دورتری نگاه کردم....

با دقت نگاه کردم

باورم نشد....از انیسا سوال کردم که چی کشیدی؟ و عروسک با صدای خسته اش گفت "مامان ادم کشیدم گیده"

...چشمام پر از اشک شد....و چیزی رو که میدیم باورم نمیشد فکر نمیکردم انیسا به این زودی تونسته باشه ادم کشیده باشه

اخه یادم نمیاد که هیچ وقت براش ادم کشیده باشم.....

دستاشو غرق بوسه کردم ...همه کارو سرچ خودمو تعطیل کردم و بازهم ازش خاستم در مورد نقاشی هاش برام توضیح بده....

محم تو بغلم گرفته بودمش و دلم نمیومد از خودم جداش کنم ..

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که ادم نتیجه تلاششو ببینه....

تلاشی که من از بذو تولد انیسا  برای نقاشی کشیدناش انجام دادم....

خداروشکر که نتیجه داد...

 

 

در مورد نقاشی زیر هم بگم که دایره های توی صورتش همگی اجزای صورتش هستن

ازجمله پیشونی و دوتا لپ و چانه

حتی می می هاشم کشیدی و 3تا ناز هم براش کشیده بودیخندونک

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)