آنیساآنیسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
عروسی مامان وباباعروسی مامان وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

آنیسا ثمره عشق ابدی ما

11 ماهگرد ضربان قلبم....ثمره عشق بی نظیرم...مبارک

1392/9/25 13:35
نویسنده : مامانی محبوب
866 بازدید
اشتراک گذاری



10 ماهه که فرشته زیبایی مهمون خونه ماست

 

 


10 ماهه که خوشبختی رو برای خودم کامل میبینم

 

 


10 ماهه که هر صبح با دیدن چهره آسمانی  تو روزم رو شروع

 

 

میکنم

 

 


10 ماهه که

 

 


من

 

 


یک

 

 

 

مادرم....

 

 

واین یعنی

 

خدایا شکرت..............................................

 

 niniweblog.com

 

مثل همیشه یه جشن کوچیک 3نفره به خاطر یه لحظه خیلی قشنگ توی زندگیمون

 

این بارهم کیک تو خودم درست کردم ...کیک قهوه...شمع هم قبل از اینکه بزارم روی کیکت فهمیدم که اشتباهی خریدم باید 11 میخریدم ولی من که باورم نمیشه تو واسه خودت خانم خانما شدی  10 خریدم...ببخش مامانی جونم...بعدش با بابایی خیلی ظریف و هنرمندانه اون صفرو برش دادیم تا یک بشه...ونتیحه کارمون هم که کاملا مشهوده..............دیگه حرفی برای گفتن نمیزاره....

ولی  عروسک خوشگلم مهم اینه که تو 10 ماهت تموم شد وما 3تایی دور هم این لحظه قشنگو جشن گرفتیم ..وگفتیم و خندیدیم ورقصیدیم ودهنمونو شیرین کردیم وعکس های خوشگل گرفتیم...تا یه روز ببینی که چقدر برای ما لحظه لحظه زندگیت مهمه...

چقدر دوست داریم...

وهمون جمله همیشگی ام:

 

چقدر زندگی با تو زیباتر است.

 

 niniweblog.com

 واینم از پرنسس 11 ماهه من.....آنیسای زیبا

 niniweblog.com

انیساجونم تو الان که وارد 11ماهگی شدی 6تا دندون خوشمزه داری..3تا بالا 3تا پایین...قربونت برم ایشالله که همیشه در پناه خدا سالم وسلامت باشی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
25 آذر 92 13:44
نااااااااااااااازی