آنیساآنیسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
عروسی مامان وباباعروسی مامان وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

آنیسا ثمره عشق ابدی ما

اولین چهار دست و پا رفتن....توی اولین روز 11 ماهگی

1392/9/25 13:29
نویسنده : مامانی محبوب
155 بازدید
اشتراک گذاری

 کار خیلی قشنگت توی روز اول 11 ماهگی:

این بود که بالاخره چهار دست وپا رو کامل یاد گرفتی...واون لحظه دیدم تو سخت مشغول تمرین هستی که منم حالت چهار دست وپا اومدم روبروت ودستامو به طرفت دراز کردم وهی تشویقت کردم ..گفتم بیا مامان جون بیا بغلم بیا عزیزم...بدو بیا پیشم...تو میتونی دختر ورزشکارم واز این حرفا که دیدم دستتو گذاشتی جلو ..بعد پاتو...همینطور تا اومدی جلوتر ومنم هی  فاصلمو با تو زیاد کردم وقتی دیدم دیگه واقعا یادگرفتی...بغلت کردم وچشمام اون لحظه پراشک شده بود...وشادی رو توی بند بند وجودم احساس میکردم...وخلاصه دیگه این شد که وروجک شدی و دیگه به عر سوراخ سمبه ای توی خونه هست سرک میکشی.....منم به دنبالت...هی برو این ور هی بیا اون ور...

وقتی توی اشپزخونه سر ظرفشویی دارم ظرف میشورم میای توی دست و پای من بعد دستتو میگری به پاهام وبلند میشی وهی میترسی که نیوفتی ...وبعد الکی هی گریه میکنی و میگی...ما..ماما...ما ..منم که احساساتی ...کار وظرف و ول میکنم بغلت میگیرم ومیگم...

 جون ماما عمر ماما ..نفس ماما...بیا بغلم عزیزم و تو خودتو بیشتر لوس میکنی ودیگه این بار هی پیرهنمو میکشی که می می  میخای ومنم مجبورم همونجا زیر سینک  بشینم وبه خرس شکموم می می بدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)