آنیساآنیسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
عروسی مامان وباباعروسی مامان وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

آنیسا ثمره عشق ابدی ما

مادر

1392/6/25 23:41
نویسنده : مامانی محبوب
151 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر خوشحالم که من مادر شدم

مادر...

مادر...

چه واژه عجیبی ست ...مادر بوی ریحان می دهد...مادر بوی سجاده...بوی نماز اول وقت می دهد ...

مادر بوی محبت ناب می دهد...

تمام خواسته ام از خدا همین است ...کاش لیاقتش را داشته باشم

آنهم مادر گلی چون آنیسا

فرشته زیبای من تو بوی بهشت را به خانه ام آوردی

وقتی نیمه شب ها در آغوش میگیرمت وتو درتاریکی با چشمان بسته به دنبال سینه ام می گردی...دستان کوچکت میلرزد ...

توخود خود فرشته ای....چقدر سبکبال می شوم وقتی از شیره جانم مینوشی...

لحظه شماری میکنم تا صبح شود وچشمان زیبایت ..خنده های شیرینت را ببینم...عزیزم تو با آمدنت باعث شدی هر روز خدا را حس کنم...

من خدا را در لبخندهای شیرینت میبینم

من خدا را در گریه های معصومانه ات حس میکنم...

خدا همین جاست در اغوش من....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفر
16 مرداد 92 12:17
عالی بود هیییی