آنیساآنیسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
عروسی مامان وباباعروسی مامان وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

آنیسا ثمره عشق ابدی ما

حرف های آخر سال....

1392/12/26 15:44
نویسنده : مامانی محبوب
146 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای آخر سال عجیب حال وهوایی داره .....فقط دلم گرفته.....یه زمانی حال وهوای شب  عیدو خیلی دوست داشتم تب و تاب سال جدیدو خریدو نوشدن و..... ولی الان اینجا که همش سکوته....من چه کنم؟.....اینجا هیچ صدایی نیست .....از بازار و ادمهاش خبری نیست .....چقدر خوبه که لااقل این گنجیشکا هستند......

دلم گرفته مثل پرنده ای که  توی قفسه ودلش جنگل میخواد.....بره تو دل آسمون.....کاش جای این گنجیشکا بودم....

حرف آخرم با خداست....

یک سال دیگه گذشت....

این روزها حال وهوای غریبی دارم ....نه الان هرسال.....دوست دارم با خودم ....با خدای خودم خلوت کنم

نمیدونم شاید یکی از علت هایی که خدا یکهفته زودتر از سال تحویل روز تولدمو قرار داده به خاطر اینه که....یک هفته دیگه بهم فرست داده....تا سری به خودم بزنم بعد سالم رو شروع کنم.....نمیدونم....

به هرحال یک سال گذشت ....به سرعت.....هر سال زود میگذشت ولی امسال با وجود تو خیلی زودتر گذشت...از بس هر لحظه با تو زندگی کردیم....از بس تو خوب بودی....و زندگی مونو زیباتر کردی...

وجودتو بهم  مجالی نمیداد تا به ساعت نگاه کنم....توسراسر عشق وخوشبختی بودی برامون....وهستی عزیزم

تو هرلحظه در کنارم قد میکشی وبزرگتر میشی...

ولی من هر لحظه احساس میکنم دارم افول میکنم....دارم راهمو گم میکنم

بعضی وقتا یدفعه یه حرفی میزنم بابایی بهم میگه:محبوب تو خودتی .....؟؟؟

توهمون محبوب منی که روز اول دیدمت.....؟؟؟؟

واین حرف یکدفعه پتکی میشود بر روحم.............

که راست میگوید....من خودم نیستم...................

دیر وقتیست که قاصدکها دعای شبانه ام را به آسمان نمیبرند.....

 

دیروقتیست که یک دل سیر روی سجاده خاک گرفته ام نگریسته ام......

 

دیر وقتیست نیمه شب وقتی دلم از همه دنیا وآدمهایش گرفته ست....نماز امام حسین(ع) نخانده ام.....

آخ که چقدر این اسم آسمانی را دوست دارم.....

دیروقتیست نماز شب....نماز حضرت زهرا نخوانده ام.....

خدایا......توچقدر صبوری ومن چه گستاخ

خدایا ....کمک کن....

خدایا رحمتی......

خدایا ..

تنهایم نگذار.....

میخاهم آنی شوم که تو دوست داری......نه چیزی که مرا از تو دور کند...............خدایا کمکم کن.....

خدایا تمام سربلندی امسالم در این است که عهدی که با تو بستم نشکستم....

خدایا پناهم باش.....

خدایا ازتو سلامتی میخواهم برای آنیسا دختر ماه رویم....برای عشق جاودانیم حمید....برای مادر مهربانم....برای پدرگلم با ان دل صاف ویکرنگش....برای عزیزان حمیدم ....خواهرای گلم .داداشی های خوبم برای خاهر زاده های دوست داشتنی ام...برای همه وهمه

 آرزوی خوشبختی وعاقبت بخیری میکنم....وتمام عزیزانم را به تو میسپارم .....خودت آنهارا در پناه خودت حفظ کن ولحظه ای از آنها غافل مشو.....وبه بهترین ها برسانشان......

الهی آمین....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)