آنیساآنیسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
عروسی مامان وباباعروسی مامان وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آنیسا ثمره عشق ابدی ما

یه زمستون بهاری در جم

1392/10/25 0:39
نویسنده : مامانی محبوب
124 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

زمستان 92......................باورت میشه مامانی.......الان همه جای ایران برف وبارون وسرماست....ولی حیاط ما گلستونه.....بهاره......عاشق این فصل جم هستم .....اصلا دلم نمیخاد هیجا برم تا واقعا بهار بشه......نمیدونی چقدر از مهر به بعد اینجا موندن صفا داره مخصوصا وقتی همه از اصفهان زنگ میزنند که چقدر سرده ...داره برف میاد...اونوقت ما میریم پیاده روی ..دوچرخه سواری....توی حیاط پتو میندازیم چایی میخوریم.....هر روز تو رو میبرم پارک سر کوچه تاب تاب.....دلم میخاد این ماه اندازه اسال شایدم بیشتر طولانی بشه......

اصلا حال وهوای قبل از عیدو خیلی دوست دارم.....جنب وجوشی توی همه چیز میبینم که هیچ وقت هیج جا ندیدم.... مردم .....بچه ها ...سبزه ها ودرختاهم حسابی به خودشون میرسن وجلب توجه میکنند....عاششششششششششششششششقششششم...........اصلا بهارو خیلی دوست دارم

مخصوصا دیگه امسال با گل همیشه بهارم ....چه عیدی داشته باشم من.....

 

گل های زیبای باغچمون

 

 

قلب وصد البته گل همیشه بهارم ....گل همیشه خندونم......آنیساجونمقلب

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفر
29 دی 92 13:42
الاهی فدای این گل بشم