آنیساآنیسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
عروسی مامان وباباعروسی مامان وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آنیسا ثمره عشق ابدی ما

سهمو جنوبی

1392/11/15 1:10
نویسنده : مامانی محبوب
170 بازدید
اشتراک گذاری

نرسیده به کوشک کنار به نام سهمو جنوبی ...یه جای خیلی قشنگ که اوایل بهمن 92 رفتیم

واونجا سرسبز و زیبا و بهاری بود درست وسط زمستون وقتی که بقیه شهرای ایران آخر سرما وبرف وبارندگی بود ما واسه خودمون اومد بودیم اینجا سیزده بدر.....

مردمی بسیار خونگرم داشت که حتی برای ما که دم باغشون نشسته بودیم نهار آوردند و دعوتمون کردن به باغشون بریم وماهم که بدمون نمیومد رفتیم ...به زحمت میتونستند فارسی صحبت کنند..و خانوم هاشون لباسای محلی تقریبا مثل عربا پوشیده بودند  با روبنده ....وحالبتر اینکه من فکر میکردم اینا بدبخت بیچارن ولی دست بچه هاشون آیفون بود...من دپسورده شده بودم و منی که تا قبلش دلم داشت واسشون می سوخت....دیگه همش به بدبختی های خودم فکر میکردم.....خخخخخخخ

وبابایی میگفت اینا راحت میتونند بروند دبی  دیگه واینا بدون گمرک میخرند دیگه...

هرچند اینا رو میگفت منو دلداری بده....خخخخخ مهم این بود که آی پد وآیفون داشتند دیگه....

ولی از شوخی گذشته آب وهوا  عالی وووسرسبز بهاری توی یه دشت نشستیم نهار خوردیم دراز کشیدم به ابرا نگا کردیم چای خوردیم بعدشم رفتیم کنار دریا....وتوهم که همش دوست داشتی راه بری ودست مارو میگرفتی ومیرفتی فکر کمر ما بدبخت هم نبودی....یه تعطیلات اخر هفته از جنس بهار.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)