آنیساآنیسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
عروسی مامان وباباعروسی مامان وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آنیسا ثمره عشق ابدی ما

شیرینم در 11 ماه و11 روزگی

1392/10/30 13:15
نویسنده : مامانی محبوب
157 بازدید
اشتراک گذاری

маленькая куклаوقتی من وبابایی بهت میگیم ....آنیسا جونم بوس بفرست برام....تو لباتو غنچه

 میکنی وچشماتو میبندی و با صدا بوس میکنی...فدات بشم


маленькая куклаوقتی پی پی داشته باشی میری سمت فرنگی ات وهی میگی : اه اه..بعدش با

 کلی ذوق وقربون صدقه ات رفتن از اینکه چقدر عاقل شدی  لباساتو در میارم

 ومیشونمت سر دستشویی ات ...دختر خانوم خود خودم

маленькая куклаهی ازت میپرسم ب ب ای میگه؟؟؟؟؟

وتو میگی ..اب اب هرچی میگم مامانی بگو:

ب ب  توباز میگی اب اب......نازنینم

 

маленькая куклаازت میپرسم هاپو چی میگه ؟؟؟؟

میگی:هاپ هاپ...انقدر این هاپ وخوشگل وظریف میگی که به قول بابایی این هاپو

فقط باید بخوریش با این هاپ گفتناش

 

маленькая куклаبهت میگم موش موش من کو؟؟؟

وتو اون مماغ فندوقی تو تا آخرین حد میکشی

بالا وچشماتو میبندی ودندونای یکی بود یکی نبودتو نشونم میدی.....الهی من قربونت برم

 

маленькая куклаوقتی موقع غذا خوردنت میشه ومیزارمت توی صندلی غذات متوجه میشی که وقت چیه وشروع میکنی خودتو تکون دادن وذوق کردن .... میگم آنیسا میخواد به بخوره ....وتو هی میگی هوم هوم....اب اب....

 

маленькая куклаوقتی بابایی میخواد از سرکار بیاد چند دقیقه قبلش بهت میگم .....چهار دست وپا میری سمت در وهی در میزنی ...والکی گریه میکنی ...دختر شیرینم

 

маленькая куклаوقتی من میرم برای لحظاتی از جلوی چشمات دور میشم میای سمت حموم پشت در...و دستای کوچولوتو میزنی به در...منم ازت میپرسم :کیه کیه در میزنه...وتوهی میگی اپ اپ میگم مامانی تو که اسب نیستی بگو آنیسا...دوباره میگی اپ اپ....

 

маленькая куклаوقتی میخوری زمین ودردت میگریه ....تو چشای من نگا میکنی ومحکم میگی :آخخخخخ

من فدای اون آخ گفتنات بشم همه درداتو بده به خودم مامانی جونم

 

маленькая куклаوقتی میخایم بریم بیرون ودارم لباساتو میپوشونم ازت میپرسم :آنیسا کجا میخواد بره ؟؟؟

تو میگی : دد...دد.....میپرسم سوار چی میخواد بشه؟؟؟؟؟؟

میگی : آت آت..یعنی تاب تاب

 

маленькая куклаوقتی داری با اسباب بازی هات بازی میکنی بهت میگم :از اسباب بازی هات به منم میدی؟؟؟؟

وتو بلافاصله یکیشو به سمت من بلند میکنی....بعدم دوباره سریع ازم میگیری ...هرچقدر میگم بده میاری به سمتم ولی بهم نمیدی ومشتتو باز نمیکنی

 

маленькая куклаدالی بازی میکنی هر چی دستت باشه از کتاب باشه تا لباس ودستات میاری جلو صورتت و یه دفعه میاری پایین و میخندی منم میگم دالی آنیسا وتو دوباره این کارو میکنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان توتو
30 دی 92 10:57
سلام دختر ماهی داری...ببوسش من جم رو دوست دارم مخصوصا رستوران صوفی.... به دخمل منم سر بزن