آنیساآنیسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
عروسی مامان وباباعروسی مامان وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آنیسا ثمره عشق ابدی ما

بزنم لهت کنم....یا بخورمت

1393/3/9 23:56
نویسنده : مامانی محبوب
150 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش داشتم با گوشیم با خاله مژگان از امریکا چت میکردم وتوهم مدام آویزونم شده بودی ومثل همیشه تحمل اینکه بهت یه مدت طولانی توجه نکنم و نداشتی به همین خاطر اومدی موهامو محکم کشیدی و زل زدی تو چشمام....جیغ بنفشی کشیدم و بهت میگم چرا این کارو کردی؟ خیلی درد داشت....وبهت اخم کردم ودوباره مشغول شدم توهم سرتو انداختی پایین ورفتی ...پیش خودم گفتم تنبیه شد رفت دیگه....بعد چند دقیقه نگذشته بود دیدم  داره سرم سوراخ میشه...بعععععله بایکی از  لگوهات داشتی محکم میکوبیدی تو سرم.... بعدم  دوباره وایسادی بااون چشمای گرد مشکیت... زل زدی تو چشمام....هی تند تند هم واسه من پلک میزدی....مونده بودم اون لحظه بزنم لهت کنم یا بخورمت....سکوت

پسندها (2)

نظرات (0)