آنیساآنیسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
عروسی مامان وباباعروسی مامان وبابا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آنیسا ثمره عشق ابدی ما

سفر من وتو بابایی به اص

1393/5/3 1:02
نویسنده : مامانی محبوب
152 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 2 مرداد 93 هستش و هنوز ماه رومضون تموم نشده و ماقراره سحر حرکت کنیم....ساعت 1/5 وتو بابایی  الان 2 ساعته که  خوابیدین ومامانی هم مشغول جم وجور کردن وسایل....

به کسی حرفی نزدم که داریم میایم اص کاش تا فردا هم کسی وبلاگتو نخونه...تا همه چیز طبق برنامه پیش بره....نمیدونم چه کرمی که هی میخام همرو بپیچونم تا غافلگیرشون کنم بعد از 2 ماه داریم میریم و همه منتظر تواند تا ببینت...خیلی دلشون برات تنگ شده ...خاله ها ...دایی اینا ....مامانی که دیگه هر روز باید زنگ بزنه صدای ماجو گفتن تورو بشنوه....دیروز ک باهم حرف میزدیم کلا نا امیدش کردم که دیگه نمیام..واونم فقط سفارش  بوس بهم میداد ک کجاهاتو بوس کنم....امیدوارم این هفته خوش بگذره .... وهمه چیز به خوبی وخوشی مثل همیشه بگذره....

خیلی وسایل جمع کردن سخته....باید همش حواست باشه چیزی رو فراموش نکنی ....وهمه چیز با خودت بیاری...همه خوبی سفرمون اینه که سه تایی باهم میریم و توی راه کلی بهمون خوش میگذره....

امشب بابایی رو زود راهی اتاق خابش کردم گفتم زود بخاب تا فردا پشت فرمون خابت نگیره..بهم میگه یعنی از الان میگی که تو نمیخای رانندگی کنی و دعوت خودتو واسه خواب میگری....گفتم :آخه نمیدونی توی جاده خوابیدن چ لذتی داره چون بیشتر راه این جاده خسته کننده رو خوابی دیگه.....ومسیرت کوتاهتر میشه...

هرچند از وقتی شما عسل بانو اومدی دیگه خوابی در کار نیست وهمش باید حواسم ب شما باشه....مخصوصا از وقتی راه افتادی توی ماشین خیلی سخت میمونی.....و دوست داری هی بیای بغل  من وبابایی فکر میکنی توی خونه ایم....

انشالله سفر تموم مسافرا بی خطر باشه

سفرماهم در پناه امن خدا

آمین

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)